δίαιτα σοκολάτας | τεκμηρίωση

δίαιτα σοκολάτας - τεκμηρίωση

Η δίαιτα σοκολάτας ή σοκολατένια δίαιτα DIET PLAMSA είναι ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα διατροφής – δίαιτας για την ρύθμιση διαταραχών βάρους και λίπους.

Η δίαιτα σοκολάτας έιναι ένα πρόγραμμα που δημιουργήθηκε το 1998 από τον Ιατρό – Διαιτολόγο Ιάκωβο Θεοδοσίου βασισμένο σε κλινικές μελέτες, παρατηρήσεις, αποτελέσματα και όχι απλά για να δημιουργηθεί μια ιδιαίτερη δίαιτα.

Η δίαιτα σοκολάτας DIET PLASMA ενημερώνεται και μεταβάλλεται κάθε χρόνο έτσι ώστε να απαντά στις νέες συνθήκες διαβίωσης του πληθυσμού αλλά και στην βελτιστοποίηση των αποτελεσμάτων.

Η δίαιτα σοκολάτας και η δράση της μέσω του καρπού COCOA έχει πολλαπλούς μηχανισμούς πάνω στο αδυνάτισμα, τον μεταβολισμό των λιπιδίων και στην αύξηση του μεταβολισμού του ανθρώπου. Τα οφέλει στην υγεία μας πολλαπλά.

Μείωση λίπους - Υπέρβαρο - Παχυσαρκία

Η δίαιτα σοκολάτας και ο καρπός του COCOA μειώνει και ελέγχει την όρεξη και την ψυχογενή πολυφαγία επηρεάζοντας τους νευροδιαβιβαστές στο κέντρο της πείνας στον υποθάλαμο του εγκεφάλου καθώς και τον μεταβολισμό των λιπιδίων στην περιφέρεια συμβάλλοντας τα μέγιστα σε ένα σωστό αδυνάτισμα και την ομαλοποίηση της σύστασης του σώματος.

– Effect of cocoa flavanols and exercise on cardiometabolic risk factors in overweight and obese subjects.
http://www.nature.com/ijo/journal/v32/n8/abs/ijo200866a.html

– Molecular mechanisms underlying the potential antiobesity-related diseases effect of cocoa polyphenols.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/24259381

– Ingested cocoa can prevent high-fat diet-induced obesity by regulating the expression of genes for fatty acid metabolism.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/15850966

– Cocoa and Whey Protein Differentially Affect Markers of Lipid and Glucose Metabolism and Satiety.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/26987021

Mείωση της αντίστασης στην ινσουλίνης

Mείωση της αντίστασης στην ινσουλίνης
Η δίαιτα σοκολάτας και ο καρπός του COCOA με τις αντιοξειδωτικές ιδιότητες και άλλους πολλαπλούς μηχανισμούς στον ενεργειακό μεταβολισμό μειώνουν της αντίστασης και την ευαισθησίας στην ινσουλίνη σε άτομα με διαταραγμένη ανοχή στη γλυκόζη και καπνιστές βελτιώνοντας τον σακχαρώδη διαβήτη, την διαταραχή βάρους και λιπιδίων και τις επιπλοκές που προκύπτουν από αυτά.

– High-cocoa polyphenol-rich chocolate improves blood pressure in patients with diabetes and hypertension.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4460349/

– Mechanisms for food polyphenols to ameliorate insulin resistance and endothelial dysfunction: therapeutic implications for diabetes and its cardiovascular complications.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4073986/

Βελτιώνει την αρτηριακή πίεση και την αρτηριοσκλήρυνση

Υπερχοληστερολαιμία - Δυσλιπιδαιμία

Η δίαιτα σοκολάτας και ο καρπός του COCOA μειώνει τα επίπεδα χοληστερόλης ή χοληστερίνης, μειώνει την οξείδωση της κακής χοληστερόλης (LDL) και αυξάνει την καλή χοληστερόλη (HDL).

– Cocoa may help reduce cholesterol levels.
http://www.eufic.org/page/tk/show/latest-science-news/fftid/Cocoa-reduce-cholesterol-levels-LDL-HDL-antioxidants/

– Continuous intake of polyphenolic compounds containing cocoa powder reduces LDL oxidative susceptibility and has beneficial effects on plasma HDL-cholesterol concentrations in humans.
http://ajcn.nutrition.org/content/85/3/709.abstract

Βελτιώνει την ψυχική διάθεση

Η δίαιτα σοκολάτας και ο καρπός του COCOA περιέχει μια ουσία ονομαζόμενη ανανδαμίδιο – γνωστό ως μόριο ευδαιμονία, η οποία δημιουργεί ένα αίσθημα ευφορίας.
Είναι σημαντικό η διαδικασία της δίαιτας να μην είναι μια στρεσογόνος κατάσταση και έτσι να γίνεται η εφαρμογή της πιο ευχάριστη.

– Cocoa polyphenols enhance positive mood states but not cognitive performance: A randomized, placebo-controlled trial.
http://jop.sagepub.com/content/early/2013/01/28/0269881112473791.abstract

– Consumption of cocoa flavanols results in acute improvements in mood and cognitive performance during sustained mental effort.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19942640

– Effects of chocolate on cognitive function and mood: a systematic review.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/24117885

Αφροδισιακή δράση

Η δίαιτα σοκολάτας και ο καρπός του COCOA ενισχύει την διάθεση μέσω μια ουσίας που ονομαζόμενη PEA ή φαινυλαιθυλαμίνη, η οποία ενεργοποιεί την απελευθέρωση των ενδορφινών και λειτουργεί ως νευροχημικό οπιοειδές. Αυτές οι ουσίες συχνά απελευθερώνονται όταν ερωτευόμαστε και κατά τη διάρκεια της σεξουαλικής δραστηριότητας.
(Η μόνη άλλη τροφή στη γη που περιέχει PEA είναι τα μπλε-πράσινα φύκια).
Στην βελτίωση της λίμπιντο οφείλεται πιθανώς το γιατί η σοκολάτα είναι τόσο δημοφιλές για την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου ή ως δείγμα της αγάπης.

– Cocoa and chocolate consumption – Are there aphrodisiac and other benefits for human health?
https://www.sacredchocolate.com/docs/sacredpdf/cocoa-chocolate-consumption-aphrodisiac-bene%EF%AC%81ts-human-health.pdf

Εξισορροπεί το ορμονικό σύστημα της διάθεσης

Η δίαιτα σοκολάτας και ο καρπός του COCOA αυξάνει τα επίπεδα της σεροτονίνης του εγκεφάλου. Η σεροτονίνη είναι η ουσία του εγκεφάλου που μας δίνει την αίσθηση του νιώθω καλά. Τα επίπεδα σεροτονίνης μειώνονται δραματικά σε γυναίκες με προ εμμηνορρυσιακό σύνδρομο (PMS). Στα οφέλη του καρπού COCOA έχει αποδειχθεί ότι ενισχύονται τα επίπεδα σεροτονίνης στον εγκέφαλο ισορροπώντας τις ορμόνες και αποκαταντώντας τα συναισθήματα της χαράς και της ευημερίας.

– Effects of chocolate on cognitive function and mood: a systematic review.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/?term=24117885

Προστατεύει την καρδιά και ενισχύει την πρόληψη καρδιαγγειακών παθήσεων

Η δίαιτα σοκολάτας και ο καρπός του COCOA περιέχει πολυφαινόλες (φλαβανόλες), ουσίες με αντι-φλεγμονώδη και αντιοξειδωτική δράση που μπορούν να προστατεύσουν από καρδιαγγειακές παθήσεις, μειώνοντας τον κίνδυνο εμφράγματος αλλά και εγκεφαλικού επεισοδίου, και να συμβάλουν στη βελτίωση της κυκλοφορίας του αίματος. Ο καρπός COCOA περιέχει πάνω από 700 ενώσεις ενώ οι αντιοξειδωτικές που περιέχονται σε αυτό είναι γνωστές ως πολυφαινόλες και συμβάλουν στη μείωση της «κακής χοληστερόλης» και την πρόληψη της σκλήρυνσης των αρτηριών. Είναι εύκολο να σκεφτεί κανείς ότι δεν υπάρχει αλλή τροφή που να δρά τόσο προστατευτικά και με τόσα οφέλη για την καρδιά.

– Chocolate consumption and cardiometabolic disorders: systematic review and meta-analysis.
http://www.bmj.com/content/343/bmj.d4488

– Cocoa and Cardiovascular Health.
http://circ.ahajournals.org/content/119/10/1433

– Chocolate Consumption is Inversely Associated with Calcified Atherosclerotic Plaque in the Coronary Arteries: The NHLBI Family Heart Study
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3005078/

Αντιθρομβωτική δράση

Η δίαιτα σοκολάτας και ο καρπός του COCOA έχει αντιθρομβωτική δράση.
Το Τμήμα Διατροφής στο Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια, ανακάλυψε ότι ο καρπός COCOA έχει αντιθρομβωτική δράση στο αίμα και μπορεί να αποτρέψει τους θρόμβους του αίματος. Το εύρημα αυτό δείχνει ότι η κατανάλωση COCOA μπορεί να είναι εξίσου ωφέλιμη όπως η λήψη μιας ασπιρίνης την ημέρα.

– Cocoa inhibits platelet activation and function.
http://ajcn.nutrition.org/content/72/1/30.full

Αντιγηραντική δράση

Η δίαιτα σοκολάτας και ο καρπός του COCOA μπορεί να αποτρέψει την πρόωρη γήρανση – τα πολυφαινολικά αντιοξειδωτικά που περιέχει ανήκουν στην ίδια ομάδα αντιοξειδωτικών, όπως το πράσινο τσάι και το κόκκινο κρασί. Αυτές οι ανθοκυανίνες (που βρίσκεται στο σκουρόχρωμα φρούτα) και οι κατεχίνες (που βρίσκεται στο πράσινο τσάι) προστατεύουν τα κύτταρά μας από την πρόωρη οξείδωση ή καταστροφή, με αποτέλεσμα να μας βοηθήσει να είμαστε και να φαινόμαστε νεότεροι περισσότερο.

-Cocoa Bioactive Compounds: Significance and Potential for the Maintenance of Skin Health
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4145303

– Dark chocolate better than acai berry, blueberry, cranberry for antioxidants.
http://www.news-medical.net/news/20110208/Dark-chocolate-better-than-acai-berry-blueberry-cranberry-for-antioxidants.aspx

– Cocoa has more phenolic phytochemicals and a higher antioxidant capacity than teas and red wine
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/14640573

Καταπολέμηση της χρόνιας κόπωσης

Η δίαιτα σοκολάτας και ο καρπός του COCOA καταπολεμά την χρόνια κόπωση. H βελτιστοποίηση του ενεργειακού μεταβολισμού και οι υψηλές συγκεντρώσεις μαγνήσιου και αντιοξειδωτικών που βρέθηκαν στον καρπό COCOA ως φυσική πηγή τροφής συμβάλουν στην καταπολέμηση της χρόνιας κόπωσης. Το μαγνήσιο βοηθά επίσης στην προστασία από την οστεοπόρωση, μειώνει τον διαβήτη τύπου II, και μειώνει την αρτηριακή πίεση.

– High cocoa polyphenol rich chocolate may reduce the burden of the symptoms in chronic fatigue syndrome.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/21092175

Αναπνευτική βελτίωση

Η δίαιτα σοκολάτας και ο καρπός του COCOA ενισχύει την αναπνευστική λειτουργία. Οι ξανθίνες (θεοφυλλίνη και η θεοβρωμίνη) που περιέχονται στον καρπό COCOA είναι ουσίες που βελτιώνουν την αναπνευστική λειτουργία προκαλώντας βρογχοδιαστολή με αποτέλεσμα την καλύτερη οξυγόνωση των ιστών.
Πολλές μελέτες καταδεικνύουν την βελτίωση της συμπτωματολογίας ατόμων που πάσχουν από άσθμα.

– Health Benefits of Methylxanthines in Cacao and Chocolate.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3820066/

– The effect of caffeine in people with asthma.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmedhealth/PMH0010864/

– Theobromine.
https://en.wikipedia.org/wiki/Theobromine

Γαντρεντερική υγεία

Η δίαιτα σοκολάτας και ο καρπός του COCOA βελτιώνει την βακτηριακή χλωρίδα του εντέρου δρώντας τόσο προβιοτικά όσο και πρεπροβιοτικά βοηθώντας την καλή του λειτουργία ενώ από την άλλη αυξάνει την κινητικότητα του εντέρου βοηθώντας στην δυσκοιλιότητα.

– Chocolate, gut microbiota, and human health.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3566565/

– Metabolic effects of dark chocolate consumption on energy, gut microbiota, and stress-related metabolism in free-living subjects.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19810704

– Benefits of polyphenols on gut microbiota and implications in human health.
http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0955286313000946

– Prebiotic evaluation of cocoa-derived flavanols in healthy humans by using a randomized, controlled, double-blind, crossover intervention study.
http://ajcn.nutrition.org/content/early/2010/11/10/ajcn.110.000075

δίαιτα σοκολάτας | τεκμηρίωση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας δώσει την καλύτερη εμπειρία. Συμφωνώ κάνοντας κλικ στο 'Accept' κουμπί.